Tuesday 12 August 2014

Posted by Unknown on 11:14 No comments
SUSU SUFFY GOAT DENGAN TERAPI AL-QURAN


Harga: RM40.00 (500 gm)

DIADUN BERSAMA KURMA, MADU, DELIMA DAN MANNA


Susu kambing kaya dengan protin, enzim, mineral, vitamin-vitamin dan berbagai lagi, faktor inilah yang diperlukan dalam kita merawat dan mencegah penyakit (Insha Allah).


APA KELEBIHAN SUSU SUFFY GOAT DENGAN SUSU KAMBING YANG SEDIA ADA.


Suffy goat merupakan susu kambing organik di mana penternakan serta pengawalan makanannya adalah terkawal dari segi sumbernya dan tanpa sebarang bahan kimia atau suplemen tambahan. Susu kambing ini juga tidak mengandungi sebarang bau. Suffy goat istimewanya diproses tanpa gula, menjadikannya sangat sesuai untuk bayi, kanak-kanak, juga orang dewasa termasuk ibu mengandung dan menyusu.

Susu kambing dapat membantu merawat dan mencegah penyakit kronik seperti:

Gastrik, Migrain, Lelah, Sengugut, Darah Tinggi, Masalah penyakit kulit, Ulcer, Hepatitis A, Sakit kuning, Radang sendi, Lemah tulang, Pemulihan selepas pembedahan, Memulih tenaga batin, Membantu pembentukan tulang, otot, gigi dan sebagainya (Insha Allah) jika kita yakin dan tawakal.



------------------**Yakinilah Makanan Sunnah**---------------------
secanggih mana teknologi, SUSU IBU adalah susu terbaik, susu Kambing kedua terbaik. Tidak akan ada tandingan teknologi dengan kehebatan makanan sunnah dari yang ESA. Apatah lagi diterapi Ruqyah.

*********************************************
* Jom kurniakan anak dan keluarga dengan susu terbaik. 
* Tiada lagi was-was dengan susu keluaran Islam 100%. 
* 100% susu kambing asli organik .
*********************************************

DIANTARA YG TERKANDUNG DLM SUFFY GOAT IAITU:

MANNA atau nama lainnya GUM ARABIC adalah composite polysaccharide dietary fiber rendah kalori semulajadi dari damar/getah pokok acacia senegal dan acacia seyal. Sudan adalah pengeluar utama gum arabic kerana tanahnya sesuai untuk penghasilan kualiti terbaik.Gum Arabic(MANNA) mempunyai kadar peraman (fermentable) 100%. Gum Arabic(MANNA) adalah emulsifier semulajadi yang terbaik digunakan untuk memegang bahan-bahan yang biasanya tidak dapat bercampur bersama seperti air dengan minyak. MANNA dikenali dengan kandungan prebiotik yang tinggi membantu meningkatkan keberkesanan bakteria berguna di dalam badan manusia.

MANNA dikenali dengan kandungan prebiotik yang tinggi membantu meningkatkan keberkesanan bakteria berguna di dalam badan manusia. Prebiotik adalah nutrient dalam makanan yang tidak dihadam atau diserap. Secara mudah prebiotik adalah baja kepada bakteria dalam usus. Prebiotik dapat membantu dalam pertumbuhan probiotik dan meningkatkan keaktifan probiotik. Antara penyakit yang dikaji mendapat faedah dari makanan kaya prebiotik adalah kanser (terutama kanser usus), kegemukan, kecing manis, kegagalan buah pinggang, keletihan, radang usus masalah resapan kalsium terutama kepada perempuan, menambah imuniti dan mengurangkan alahan.

“Dan kami telah menaungi kamu dengan awan (dari panas matahari di padang pasir) dan kami turunkan kamu “MANNA” dan ” Salwa” serta kami berfirman “makanlah dari makanan-makanan yang baik yang kami telah kurniakan kapada kamu”

(surah Al-Baqarah ayat 57)


Jom cuba utk yg tersayang

PM/Whatsapp/telegram: 016 3650965



0 comments:

Post a Comment